Panasonic onthult “Electronics Meets Crafts” op Milano Salone 2017

Panasonic's installation image at Milano Salone 2017 (Photo: Business Wire)

MILAN & OSAKA, Japan--()--Panasonic Corporation neemt deel aan Milano Salone 2017, dat van 4 tot 9 april 2017 plaatsvindt in Milaan. Panasonic presenteert in de Accademia di Belle Arti di Brera een bijzondere installatie met verschillende designproducten, waarmee het bedrijf onder het motto “Electronics Meets Crafts” vakmanschap en esthetisch bewustzijn laat zien.

De installatie van Panasonic heeft een esthetisch bewustzijn en de allure van ruimte, wat wordt gecombineerd met beeld- en audiotechnologieën van het bedrijf. Deze openluchtexpo bestaat uit een installatie die met projectoren, speakers en belichting niet alleen een inspirerende ruimte voor bezoekers creëert, maar ook hun vijf zintuigen stimuleert via tastzin en gevoel.

For media inquiries, please contact:
Panasonic Corporation
Global Communications Department
Media Promotion Office
presscontact@ml.jp.panasonic.com

For media inquiries, please contact:
Panasonic Corporation
Global Communications Department