SailPoint voor vierde keer op rij uitgeroepen tot leider in Gartner Magic Quadrant for IGA

SailPoint Named a Leader in the Gartner 2017 Magic Quadrant for Identity Governance & Administration (Graphic: Business Wire)

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, toonaangevend in gebruikersbeheer, is uitgeroepen tot Leider in de Magic Quadrant for Identity Governance and Administration (IGA) die Gartner op 22 februari 2017 heeft uitgebracht. Daarmee blijft het bedrijf leider in ieder Magic Quadrant voor gebruikersbeheer dat Gartner tot op heden heeft gepubliceerd. Gartner heeft het bedrijf en zijn producten SailPoint IdentityNow™ en SailPoint IdentityIQ™ onderworpen aan een uitgebreide toetsing. Daarnaast ondervroeg het bedrijf klanten van SailPoint. De leiderspositie van SailPoint is gebaseerd op de volledigheid van zijn visie en het vermogen plannen uit te voeren.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411