Keio Plaza Hotel Tokyo start rondleiding per limousine langs sakebrouwerijen in Tokyo met Engelssprekende chauffeurs

Keio Plaza Hotel Tokyo Starts an Original Tokyo Sightseeing Limousine Tour to Explore Japanese Sake Breweries in response to the rising worldwide popularity of Japanese sake, as well as the growing interest of overseas tourists to learn about Japanese culture. (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Keio Plaza Hotel Tokyo (KPH), een van de meest prestigieuze internationale hotels van Japan en gelegen in de wijk Shinjuku in Tokyo, heeft in december 2016 een limousine-toer langs sakebrouwerijen en een museum opgezet met Keio Jidousha Co., Ltd (Keio Taxi Company). Deelnemers kunnen kiezen voor Engelssprekende chauffeurs. Het programma is opgezet ter ere van de opening van de Premier Grand Club Floors, nieuwe accommodaties uit het hoogste segment van Keio Plaza Hotel Tokyo. Met het programma speelt het hotel in op de vele buitenlandse gasten die de Japanse cultuur op een persoonlijker niveau willen ervaren, met het gemak van een luxe-auto.

De rondrit met chauffeur brengt gasten naar twee of drie Japanse sakebrouwerijen in West-Tokyo, inclusief Ishikawa BreweryTamura Brewery en Ozawa Brewery. Gasten worden ook rondgeleid door het Kushi Kanzashi (traditionele decoratieve haarkammen) Museum. Aan deze rondleiding kunnen groepen van maximaal zes personen deelnemen in minivans met een chauffeur, met de optie van Engelssprekende chauffeurs.

Keio Plaza Hotel Tokyo
Sunaho Nakatani, +81-3-5322-8010