IBKR lanceert Shenzhen-Hong Kong Connect-programma, breidt toegang tot China’s opkomende industrieën uit

GREENWICH, Conn.--()--Interactive Brokers Group, Inc. (NASDAQ:IBKR) heeft zijn eindejaars IB Communiqué uitgegeven en zo klanten over de hele wereld geïnformeerd over zijn nieuwe Shenzhen-Hong Kong Stock Connect-programma. Het bedrijf bracht ook vernieuwingen aan zijn IBot-handelstechnologie en IB TRader Workstation℠-platform (TWS) uit en lanceerde nieuwe CME Globex-producten.

Shenzhen-Hong Kong Connect-programma gelanceerd

Interactive Brokers heeft zijn nieuwe Shenzhen-Hong Kong Stock Connect-programma in november opgezet. Dit volgt op de creatie van het Shanghai-Hong Kong Stock Connect-programma in 2014 dat de aandelenbeurs van Shanghai opende voor de cliënten van IB in Hong Kong en de rest van de wereld. Met het nieuwe Shenzhen-programma vergroot China de hoeveelheid aandelen die beschikbaar zijn voor de handel opnieuw.

Interactive Brokers Group, Inc.
For Investors:
Nancy Stuebe, 203-618-4070
For Media:
Kalen Holliday, 203-913-1369

Interactive Brokers Group, Inc.
For Investors:
Nancy Stuebe, 203-618-4070