Provata Health lanceert baanbrekende meditatie-app met VR

Loading media player...

Experience the next generation of guided meditation with Provata VR, a fully immersive virtual reality meditation app brought to you by Provata Health.

PORTLAND, Ore.--()--Het toonaangevende medische bedrijf Provata Health heeft de lancering van Provata VR aangekondigd. Deze app, beschikbaar in de App Store, stimuleert met virtuele realiteit (VR) meditatie-oefeningen. De startup uit Portland streeft met zijn nieuwe app naar een pioniersrol in een nieuwe medische discipline: preventieve zorg met VR.

Gebruikers reizen met Provata VR af naar schitterende locaties over de hele wereld, zoals tropische watervallen, afgelegen stranden, het betoverende Noorderlicht en zelfs koraalriffen onder water. Met behulp van een reeks meditatieoefeningen trainen gebruikers hun geest, die als gevolg hun productiviteit en stemming positief beïnvloeden.

Provata Health
Jessica Lund, 971-303-2180