BOARD International opent gedeelde hoofdkantoren in Boston en Chiasso

BOARD International Announces Co-located Headquarters in Boston, MA and Chiasso, Switzerland

BOSTON, Massachusetts en CHIASSO, Zwitserland--()--BOARD International, wereldwijd toonaangevend in beleidssoftware voor bedrijven, heeft vandaag zijn gedeelde hoofdkantoren in Boston (Massachusetts) en Chiasso (Zwitserland) gepresenteerd. Daarmee onderstreept het bedrijf zijn strategische focus op de Amerikaanse markt voor software voor business intelligence,analyse-instrumenten en prestatiemanagement.

β€œ2016 was een jaar van geweldige groei voor BOARD, zowel in Europa als in de Verenigde Staten. Onze strategie bestaat er nu uit onze Amerikaanse inkomsten te verhogen, tot 50 procent van al onze inkomsten uit zakelijke diensten in 2019”, zei ceo van BOARD Giovanni Grossi bij de opening van het kantoor in Boston. β€œOns hoofdkantoor in Boston benadrukt deze toewijding aan groei in Verenigde Staten. Met adequate ruimte, werknemers en financiering faciliteren we snelle groei en een groter klantenbestand.”

BOARD International
Giulia Biondi