Bioventus benoemt Andrew McCartney tot algemeen directeur voor EMEA

DURHAM, N.C.--()--Bioventus, internationaal leider in orthobiologische oplossingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat Andrew McCartney is benoemd tot algemeen directeur voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. McCartney is verantwoordelijk voor de leiding van de bedrijfstak voor EMEA en uitbreiding van het portfolio Bioventus Active Healing Therapies binnen de regio. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het internationale hoofdkantoor in Hoofddorp.

“We zijn erg blij dat Andrew toetreedt en onze uitbreiding in EMEA leidt”, zei Tony Bihl, ceo van Bioventus. “Zijn brede en diepgaande ervaring in de Europese markten voor gezondheidszorg, zakelijk bestuur en marketing helpt ons sneller te groeien in belangrijke markten.”

Bioventus
Thomas Hill, 919-474-6715