Handel, financieel beheer en risicomanagement stemmen voor cloud op Global Summit van OpenLink

NEW YORK--()--OpenLink, internationaal leider in systemen voor handel, financieel beheer en risicomanagement binnen de energiesector, de grondstoffensector en financiële dienstverlening, heeft vorige week zijn Global Summit 2016 in New York. Het evenement draaide om de plannen rond de cloud die OpenLink zou onthullen. Deze plannen kregen zeer positieve reacties van OpenLinks internationale klantenkring. De bevindingen wijzen op wijdverspreid gebruik van de cloud binnen bedrijven die traditioneel gezien gebruik maken van opslag ter plaatse.

De OpenLink Global Summit brengt leidinggevenden uit handel, financieel beheer, risicomanagment en IT bijeen voor gesprekken over actuele technologische ontwikkelingen. Bovendien krijgen ze de kans te netwerken en ideeën uit te wisselen en branchegenoten, ontwikkelaars, het bestuur van OpenLink en partners.

OpenLink
Michael Golding, +44 (0)7766398912