PSE reikt Model-Based Innovation prijzen ter waarde van 5000 euro uit

LONDEN--()--Process Systems Enterprise (PSE), het bedrijf dat geavanceerde processen modelleert, heeft vandaag de winnaars van de prestigieuze PSE Model-Based Innovation (MBI) prijs 2016 aangekondigd.

PSE, de aanbieder van het toonaangevende gPROMS ® procesmodelleringsplatform, kent jaarlijks een prijs van 3000 euro en twee van 1000 euro toe aan gepubliceerde onderzoeken waarin op de meest innovatieve manieren geavanceerde modelleertechnieken gebruikt zijn. De prijzen worden bij een receptie op woensdag 16 november gedurende de AIChE Annual Meeting in San Francisco uitgereikt.

De winnaars van de eerste prijs zijn Jose Romagnoli, Navid Ghadipasha en Aryan Geraili van Louisiana State University, Carlos Castor Jr en Wayne Reed van Tulane University, and Michael Drenski van Advanced Polymer Monitoring Technologies, Inc. voor hun paper Combining On-Line Characterization Tools with Modern Software Environments for Optimal Operation of Polymerization Processes, dat in Processes 2016 werd gepubliceerd.

Process Systems Enterprise
Contact:
Kate Burness
+44-20-8563-0888
k.burness@psenterprise.com
Edit ors:
www.psenterprise.com/news/pr161102

Release Summary

PSE, the Advanced Process Modelling company, today announced the winners of the prestigious PSE Model-Based Innovation (MBI) Prize for 2016.

Process Systems Enterprise
Contact: