Velodyne LiDAR breidt uit met vestiging in Europa

MORGAN HILL, Californië--()--Velodyne heeft vandaag bekendgemaakt dat Velodyne Europe GmbH officieel is geopend in de Duitse stad Rüssleheim, in het Rijn-Maingebied. De uitbreiding van Velodyne bevordert de internationale implementatie van het ondersteuningsmodel van Velodyne LiDAR, voor ontwerp en productie.

Velodyne Europe blijft zijn team voor technische sales en technische ondersteuning uitbreiden, bijvoorbeeld met werkplekken voor applicatie-ontwerpers, salesmedewerkers en ondersteunende technici en strategische accountmanagers. “We creëren een organisatie die onze regionale klanten en distributiepartners de hulp biedt die ze nodig hebben voor hun onderzoek, productie en aftersales”, zei Erich Smidt, regionaal directeur voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

for Velodyne LiDAR
Andrew Hussey, 408-966-5078