Rimini Street publiceert verklaring over Oracle v. Rimini Street

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business Suite, BusinessObjects en HANA Database van SAP SE en Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag de volgende verklaring over de rechtszaak Oracle v. Rimini Street gepubliceerd:

Nadat Rimini Street meer dan elf jaar succesvol onafhankelijke onderhoudsdiensten verleent aan 1500 cliënten over de hele wereld, waaronder 135 bedrijven uit de Fortune 500 en Global 100, en na zes jaar juridische strijd en een in 2015 geëindigde rechtszaak, heeft de rechtbank een uitspraak gedaan over alle resterende moties na het proces Oracle v. Rimini.

Bezitters van licenties voor Oracle-software zijn de uiteindelijk winnaars van de vrije keuze uit verschillende aanbieders van ondersteunende diensten, verschillende servicepakketten en verschillende prijzen. Na het vonnis van de rechtbank bestaat het naar verwachting enige overgebleven geschil uit de beroepen van Rimini Street en Seth A. Ravin, ceo en bestuursvoorzitter van Rimini Street, voor een verlaging van een schadevergoeding van 70 procent en een nietigverklaring van de dwangsom. Dit hoger beroep duurt hoogstwaarschijnlijk nog enkele jaren voor een definitief vonnis.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1-925-523-8414