Huawei onthult nieuwe smartphonelijn nova op IFA 2016

Huawei nova plus press release image 1

BERLIJN--()--Huawei Consumer Business Group heeft op IFA 2016 de Huawei nova and the Huawei nova plus onthuld – de eerste smartphones uit een nieuwe serie voor de huidige, dynamische consument. Nova heeft een schitterend ontwerp met meerdere curves, een verder verbeterde camera voor levendigere fotografie en updates voor een grotere gebruiksvriendelijkheid. Iedere functie van de Huawei nova en Huawei nova plus is ontwikkeld als ondersteuning voor de snelle levensstijl van consumenten en middel om hun unieke persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen – of het nou gaat om de perfecte selfie of duizenden foto’s in één keer. Huawei kondigde daarnaast nieuwe kleurenopties voor de bekroonde smartphone Huawei P9 aan.

De Huawei nova van 399 euro en Huawei nova van 429 in Prestige Gold, Mystic Silver en Titanium Grey zijn vanaf begin oktober verkrijgbaar. De modellen zijn slechts het begin van een spannende nieuwe serie die alle verwachtingen overtreft. De serie heeft briljante eigenschappen voor gebruiksvriendelijkheid, verpletterende looks en levert grootse prestaties, waarmee Huawei zijn toewijding aan innovatie en design een vervolg geeft.

Racepoint Global for Huawei Consumer BG
Lisa Kennedy, 1-415-694-6700