Quanergy koopt OTUS People Tracker van Raytheon BBN Technologies voor verstevigde positie als aanbieder complete LiDAR-systemen

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een toonaangevende aanbieder van solid-state LiDAR-sensoren en intelligente waarnemingssystemen, heeft vandaag bekendgemaakt de software OTUS People Tracker te hebben overgenomen van Raytheon BBN Technologies. Deze software vult het bestaande softwareportfolio van Quanergy aan. In combinatie met LiDAR-sensoren van Quanergy creëert OTUS People Tracker een integraal hardware- en softwaresysteem voor geavanceerde opsporings- en trackingtoepassingen voor beveiliging en geautomatiseerd rijden.

OTUS maakt gebruik van geavanceerde algoritmes voor menselijke waarneming, waarmee het mensen identificeert en volgt voor de beveiliging van drukke plekken. In combinatie met Quanergy LiDAR-sensoren reikt de actieradius van POTUS verder dan honderd meter. Het systeem bevat segmenteringsfuncties voor de herkenning van personen en functies voor het weglaten van achtergrond, clustering van objecten, geavanceerde samenvoeging en opdeling van algoritmes, doorlopende trackingalgoritmes en andere geavanceerde functies voor de controle van menigtes. Ondersteuning voor meerdere focuszones is inbegrepen, waardoor gebruikers een fijnmazig overzicht bewaren.

Quanergy Systems, Inc.
Ann Gargiulo, +1-408-245-9500