Translation approval: Visual IQ Reveals Major Enhancements to Vision™ Certified Partner Programme (summary)

Visual IQ onthult belangrijke verbeteringen in het Vision Certified Partner Programme

LONDEN--()--Visual IQ, de toonaangevende aanbieder van cross channel marketingsoftware, heeft vandaag een belangrijke verbetering bekendgemaakt van het Visual IQ Vision Certified Partner Programme voor haar Channel Partners. Met deze update krijgen bedrijven die succesvol de software Visual IQ Intelligence Suite hebben gebruikt en geïmplementeerd officieel toegang tot het platform van de marketing software. Dit stelt Visual IQ channel partners in staat om zelf op het platform klanten te begeleiden in de implementatie van de sofware.

Het vernieuwde certificeringsprogramma bevat interactieve software voor eindgebruikers waarmee ze de basisbeginselen van de IQ Intelligence Suite volledig in de vingers kunnen krijgen.

Het programma bestaat onder meer uit analysetraining waarmee gebruikers leren de juiste vragen te stellen en de juiste antwoorden te krijgen binnen IQ Intelligence Suite. Ook is er een training die inzoomt op veranderingsmanagement die nodig is om Visual IQ’s TrueMetric te beheersen. Verder leren Channel Partners hoe ze hun klanten kunnen voorbereiden op de praktijk. Door alle modules van het programma te doorlopen, kunnen gecertificeerde klanten hun afnemers in staat stellen advertentieopbrengsten te verhogen, meer investeringen op hun producten aan te trekken, en hun organisatie een onmisbare partner te maken voor toekomstig succes.

GingerMay PR
Naomi Whittome