L&T Infotech kondigt strategische overeenkomst met Pegasystems aan

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Limited (“L&T Infotech”), een wereldwijd Informatie Technologie (“IT“)-bedrijf dat diensten en oplossingen levert en een dochter van Larsen & Toubro Limited (“L&T”), heeft vandaag een strategische alliantie met Pegasystems aangekondigd. Door deze samenwerking wordt L&T Infotech een Pega Registered Business Partner waardoor het bedrijf Pega-software-expertise en -implementatiediensten aan zijn klanten kan aanbieden. L&T Infotech zal geavanceerde Business Process Management (BPM) en Business Process Automation (BPA) oplossingen leveren die efficiëntie optimaliseren en digitale transformatieprogramma’s versnellen.

Ken Nicolson, VP, Global Alliances, Pegasystems, zei, “ L&T Infotech demonstreert de enorme domeinexpertise, industriefocus en toegwijdheid aan klanten die we in een partner zoeken.”

L&T Infotech Media:
Neelian Homem, +91 900 434 5540