SmartRecruiters haalt 30 miljoen dollar op met serie C-financieringsronde voor sollicitantsysteem

SAN FRANCISCO--()--SmartRecruiters, het bedrijf in wervingssucces, heeft vandaag bekendgemaakt dat het 30 miljoen dollar heeft opgehaald met een serie C-financieringsronde, die werd geleid door de New Yorkse durf- en private-equity-investeerder Insight Venture Partners.

“SmartRecruiters is duidelijk de leidende kandidaat om de markt voor sollicitantsystemen van 3 miljard dollar te vernieuwen”, zei Jeff Lieberman, algemeen directeur van Insight Venture Partners. “We hebben de gemeenschappelijke visie dat het werven van werknemers tegenwoordig een opdracht voor hooggeplaatste leidinggevenden is en niet simpelweg kan worden gedelegeerd aan HR of verbannen naar simpele extensies van HRI-systemen. We zijn verheugd samen te werken met SmartRecruiters – vooral omdat ze een geweldig product hebben, een bewezen successenlijst hebben en absoluut klaar zijn voor schaalvergroting.”

Bospar for SmartRecruiters
Laura Ruark, 540-599-7886