OpenGate Capital voltooit overname Alfatherm S.p.A.

LOS ANGELES--()--OpenGate Capital, een internationale private-equityfirma, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de overname van Alfatherm S.p.A. heeft voltooid. Dit is slechts negen dagen na de ondertekening van een definitief akkoord met Emerald en PM & Partners, de aandeelhouders en obligatiehouders over de overname. De voorwaarden voor de transactie zijn niet bekendgemaakt.

Alfatherm profiteert van de operationele ervaring in de Europese PVC-markt die OpenGate Capital met voorinvesteringen heeft opgebouwd. Onder het rentmeesterschap van OpenGate worden verscheidene initiatieven geïmplementeerd om de profiteren van Alfatherms marktpositie en de werkzaamheden en productieprocessen van het bedrijf te verbeteren.

OpenGate Media Contact
Alanna Chaffin, +1 (310) 432-7000