Cooltech Applications lanceert magnetisch koelsysteem in Verenigde Staten

CHICAGO--()--Cooltech Applications S.A.S., wereldwijd toonaangevend in magnetische koeling, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met Structural Concepts, een toonaangevende producent van etalagekasten uit Michigan. Samen integreren ze Cooltechs magnetische koelsysteem in bepaalde etalagekasten van Structural Concepts.

Het magnetische koelsysteem werkt met een koelmiddel op waterbasis als vervanger van koelgassen, die een fikse bijdrage leveren aan klimaatverandering. Dit resulteert in een milieuvriendelijker systeem. Het magnetische koelsysteem maakt niet alleen een einde aan vervuilende koelgassen en lawaai van compressors, maar vermindert ook het energieverbruik met wel 50 procent en vergroot de betrouwbaarheid en veiligheid van de koeling.

Cooltech Applications
Vincent Delecourt, +33-(0)-3-88-10-47-90