Shahrzad Rafati geeft toespraak op IBC2016

LONDEN--()--IBC heeft vandaag bekendgemaakt dat Shahrzad Rafat, oprichter en ceo van BroadbandTV, op 10 september een keynotetoespraak geeft op de conferentie IBC2016.

In de afgelopen elf jaar is BroadbandTV uitgegroeid tot een invloedrijke speler in online video en ‘s werelds grootste multi-platformnetwerk. Het in Vancouver gevestigde BBTV is gebouwd op technologische expertise en verzorgt maandelijks 16,2 miljard impressies van meer dan 76 duizend online videomakers. Het bedrijf biedt een compleet pakket van diensten en oplossingen, zoals contentdistributie, technologie, promotie, productie, ontwerp en verzilveringsopties. Daarnaast heeft BBTV in al zijn segmenten waardevolle nicheproposities.

IBC
Liz Cox, Bubble & Squeak