ASI DATAMYTE presenteert Product van het Jaar 2016

LÜBECK, Duitsland--()--ASI DATAMYTE, de internationale standaard in kwaliteitsbeheersystemen, heeft vandaag zijn Product van het Jaar 2016 bekendgemaakt: QDA Non-Conformance Management. Deze bewezen module van CAQ Software QDA gaat veel verder dan het vastleggen van non-conformiteit.

“Veel klanten onderschatten de inzet van ons systeem voor klachtenmanagement”, zei Sven Tetzlaff, productmanager van ASI DATAMYTE. “Het gaat hierbij niet alleen om het vaststellen van de non-conformiteiten, want je kunt het ook gebruiken voor ordermanagement of aansturing van activiteiten.”

Een enkele aantekening dat een kapot apparaat is gerepareerd, belooft niet veel goeds voor een audit. Bij veel firma’s groeien klachten uit tot een non-conformiteit, omdat ze nalaten de diepere oorzaak te analyseren en aan te pakken. Ze komen ook in de problemen omdat er geen koppeling is naar corrigerende en preventieve acties of een beoordeling van de gang van zaken – er is geen integratie.

ASI DATAMYTE GmbH
Heiligen-Geist-Kamp 4a
23568 Lübeck
info@asidatamyte.com
www.asidatamyte.com
Contact: Anna Lena Gellendin
annalena.gellendin@asidatamyte.com

Release Summary

ASI DATAMYTE GmbH stellt heute sein Produkt des Jahres 2016 vor – das QDA Reklamationsmanagement. Das Model der CAQ Software geht über einfache Aufnahme von Reklamationen weit hinaus.

ASI DATAMYTE GmbH
Heiligen-Geist-Kamp 4a