PAS presenteert beste werkwijzes met ICS voor cyberveiligheid op POWER-GEN Europe 2016

MILAAN--()--PAS, Inc., een toonaangevende systeemleverancier voor veilige processen, cyberbeveiliging en beveiliging van bedrijfsonderdelen in de energie- en verwerkingssectoren, heeft vandaag aangekondigd een presentatie te geven op de 24e editie van POWER-GEN Europe, dat van 21 tot 23 plaatsvindt in Milaan. Het thema luidt dit jaar “Delivering an Integrated Energy Future” (Een toekomst met geïntegreerde energie).

Karl Henderson, veteraan in cyberbeveiliging van PAS en ervaren spreker, presenteert opkomende topwerkwijzes en een casusstudie voor risicobeheer bij ongeoorloofde veranderingen binnen heterogene controlesystemen binnen de industrie. Hij neemt op woensdag 22 juni ook deel aan een panelgesprek met branchegenoten over ‘Cyberveiligheid en diagnoses in de Fabriek’. PAS stelt zijn ICS-beveiligingssysteem tentoon in stand 4HB84 van het Paviljoen van de Verenigde Staten.

PAS, Inc.
Teri Ainslie, 281-212-2611