Mellanox en Pacific Northwest National Laboratory kondigen samenwerking voor Exascale-systeem aan

FRANKFURT, Duitsland--()--Mellanox Technologies, Ltd., een toonaangevende aanbieder van hoogwaardige, complete tussenkoppelingen voor datacenters en opslagsystemen, heeft vandaag een technologiesamenwerking met het Pacific Northwest National Laboratory (PNNL) aangekondigd. De twee partijen ontwerpen en verkennen technologie├źn voor toekomstige Exascale-platforms. Uit hoofde van de overeenkomst kijken ze naar de geavanceerde capaciteiten van onderling gekoppelde Mellanox-technologie, waarbij ze zich richten op een nieuwe generatie van computerarchitectuur binnen een netwerk en de vereisten voor laboratoriumgebruik. De samenwerking stelt het DOE-lab, via zijn Center for Advanced Technology Evaluation (bekend als CENATE), en Mellanox in staat nieuwe nieuwe synergie├źn tussen software en hardware te onderzoeken, die computerprestaties naar een hoger niveau tillen.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact