Creamfinance komt naar Denemarken

KOPENHAGEN, Denemarken--()--Financieel dienstverlener voor particulieren Creamfinance heeft vandaag officieel de lancering van zijn kantoor in Denemarken aangekondigd. Het kantoor opent naar verwachting over twee weken. Naast de verwachte lancering bereidt het bedrijf momenteel verdere groei in Latijns-Amerika voor.

“We zijn erg blij dat ons bereik groter wordt en we de kans krijgen een grotere invloed uit te oefenen. De Noordse regio, met een start in Denemarken, was een natuurlijke vervolgstap voor ons, nadat we in het afgelopen jaar een groei van particuliere leningen in Scandinavië hadden gezien”, zei Matiss Ansviesulis, medeoprichter en ceo van Creamfinance. “De vraag naar snelle, gemakkelijke en toegankelijk kortetermijnleningen groeit en we streven ernaar de natuurlijke vraag te volgen.”

Creamfinance
Viktorija Gorcakovaite, +371 206 557 02