Aandeelhouders Pacific Drilling stemmen in met omgekeerde aandelen splitsing van 1/10

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn aandeelhouders hebben ingestemd met een omgekeerde aandelensplitsing van 1 naar 10. De raad van bestuur stelde deze splitsing dinsdag voor tijdens een buitengewone aandeelhoudersvergadering. De omgekeerde aandelensplitsing treedt op 25 mei 2016 na het het openen van de beurzen in werking.

Het bedrijf gaat over tot de omgekeerde aandelensplitsing om zijn notering aan de New York Stock Exchange te behouden. Pacific Drilling kreeg op 13 januari een waarschuwing, omdat het niet voldeed aan de eisen die de NYSE stelt aan genoteerde bedrijven. Om weer te voldoen aan die eisen, moet een gewoon aandeel minimaal dertig dagen op rij aan het einde van een handelsdag ten minste 1 dollar waard zijn. Pacific Drilling moet voor 13 juli aan die eis voldoen. Een garantie dat de omgekeerde aandelensplitsing het gewenste effect heeft, is niet te geven.

Pacific Drilling
John Boots, +352 26 84 57 81