Panasonic lanceert "PA-N Relay" voor programmeerbare logische eenheden

"PA-N Relay" Suitable for Programmable Logic Controllers (Graphic: Business Wire)

OSAKA, Japan--()--Panasonic Corporation heeft vandaag bekendgemaakt dat het de “PA-N Relay” heeft ontwikkeld en dit product in april 2016 zal lanceren. Het nieuwe product is ontwikkeld zodat het voldoet aan de standaard van de International Electrotechnical Commission (IEC) en heeft een certificaat voor de standaarden van Underwriters Laboratories (UL) Inc. voor programmeerbare logische eenheden (PLC’s) die in fabrieken en productiefaciliteiten worden gebruikt. Het product heeft een doorslagspanning van 3000 volt, heeft een uitmuntende schokbestendigheid en verbruikt weinig energie. Naar verwachting helpt de PA-N Relay fabrikanten van PLC’s bij de ontwikkeling van producten die voldoen aan de nieuwe standaarden.

Public Relations Department
Panasonic Corporation