Yihaodian naar expo van CES Asia 2016

ARLINGTON, Va.--()--The Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag bekendgemaakt dat Yihaodian, een van de Chinese topmerken in e-commerce, zijn innovatieve platform voor klanten tentoonstelt op de expo van CES Asia™ 2016. CES Asia, dat eigenaar Consumer Technology Association (CTA) samen met Intex Shanghai produceert, loopt van 11 tot 13 mei in Shanghai – schrijf u nu in.

“Dankzij zijn innovatieve leiderschap en zakelijke strategieën is Yihaodian uitgegroeid tot een toonaangevend Chinees e-commercebedrijf, dat een soepele klantervaring heeft gecreëerd”, zei Gary Shapiro, president en ceo van de Consumer Technology Association. “We kijken ernaar uit de technologie van Yihaodian in actie te zien in de expohal van CES Asia.”

Consumer Technology Association (CTA)
Allison Fried, 703-907-7603
afried@CTA.tech
www.CESAsia.com