Ontex kondigt Algemene en Buitengewone Vergaderingen van Aandeelhouders van Ontex Group NV aan

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (“Ontex”) roept de gewone en de buitengewone algemene vergadering van de aandeelhouders bijeen op woensdag 25 mei 2016 om 14:00 uur (CEST) op de maatschappelijke zetel van de Vennootschap te Korte Keppestraat 21, 9320 Erembodegem (Aalst), België.

De oproeping, inclusief de agenda van de vergaderingen en voorstellen tot besluit en andere relevante documenten, waaronder het 2015 jaaroverzicht, zijn beschikbaar op de website van Ontex Group NV: www.ontexglobal.com.

Aandeelhouders zullen enkel worden toegelaten tot de algemene vergadering en zullen enkel kunnen stemmen voor het aantal aandelen dat ze bezitten op de Registratiedatum en voor welke ze de intentie hebben kenbaar gemaakt om hun stemrecht uit te oefenen tijdens de algemene vergadering, ongeacht het aantal aandelen dat ze bezitten op de dag van de algemene vergadering.

Deze Registratiedatum is vastgesteld op 11 mei 2016 om middernacht (CEST).

Aandeelhouders die de algemene vergadering wensen bij te wonen, dienen hun intenties uiterlijk op 19 mei 2016 bekend te maken.

De houders van obligaties die met medewerking van de Vennootschap zijn uitgegeven, kunnen de algemene vergaderingen bijwonen met raadgevende stem. Om dit te doen, dienen ze de bovengenoemde registratie- en toelatingsprocedure na te leven.

Vragen gerelateerd aan deze vergaderingen kunnen verstuurd worden naar shm@ontexglobal.com.

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken.

De groep stelt meer dan 7.000 personeelsleden tewerk, is aanwezig in 23 landen en verkoopt in meer dan 110 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussels en maakt deel uit van de BEL20® index.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig