Stormshield breidt aanbod voor databeveiliging uit met Stormshield Data Security for Cloud & Mobility

ISSY-LES-MOULINEAUX, France--()--Stormshield is een leider op de Europese markt voor cyberveiligheid en beschermt met zijn Stormshield Data Security for Cloud & Mobility dataoverdracht via de cloud en naar mobiele apparaten. Dit innovatieve systeem vergroot het bereik van Stormshield Data Security, waarmee het bedrijfsgegevens proactief beschermt tegen cybergevaar.

Clouds helpen bedrijven bij het ontwikkelen van werkwijzes voor werken op afstand. Directe toegang tot informatie stelt bedrijven in staat hun productiviteit te vergroten, maar stelt hun gegevens ook bloot aan gevaar. Het risico van externe onderschepping, verlies, aanvallen of malware en lekken lijkt onafwendbaar.

Om cliƫnten te helpen het maximale uit cloudopslag te halen zonder gevaar te lopen, breidt Stormshield zijn aanbod van databeveiligingsproducten uit. Dit garandeert de vertrouwelijkheid en integriteit van cruciale informatie.

STORMSHIELD
Jennifer Legrand, 00 33 643 191 388