The Estée Lauder Companies maakt benoemingen bekend

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. heeft vandaag de volgende veranderingen binnen het bestuur bekendgemaakt:

• Ivan Fernandez, president Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA), heeft aangekondigd op 31 augustur 2016 af te treden. De heer Fernandez staat tot 31 oktober zijn opvolger bij in de transitieperiode
  • De opvolger van Ivan Fernandez is Peter Jueptner, die is benoemd tot president van de EMEA. De benoeming treedt o p1 september in werking. De heer Jueptner werkt onder Cedric Prouvé, president van de bedrijfsgroep, internationaal.
  • Stephane de la Faverie is benoemd tot internationaal president van het merk Estée Lauder. Hij bekleedt deze positie vanaf 1 juli 2016. Hij blijft werken onder de verantwoordelijkheid van Jane Hertzmark Hudis, president van de bedrijfsgroep.
  • Nancy Mahon is benoemd tot senior vicepresident voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid. Deze benoeming treedt op 15 april 2016 in werking. Ze blijft werken onder de verantwoordelijkheid van William P. Lauder, uitvoerend bestuursvoorzitter. Haar werkzaamheden komen ook onder verantwoordelijkheid te staan van Fabrizio Freda, president en ceo. Ze blijft ook werken onder John Demsey, voorzitter van het M·A·C AIDS Fund.
  • Maria Cristina González Noguera is benoemd tot senior vicepresident internationale public affairs. Ze bekleedt vanaf 1 juli deze funtie. Ze werkt onder William P. Lauder en Fabrizio Freda.

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430