ASI DATAMYTE stelt producten tentoon op Control 2016 in Stuttgart

PLYMOUTH, Minn.--()--ASI DATAMYTE, Inc, de internationale standaard voor kwaliteitsbeheersystemen, heeft vandaag zijn aanwezigheid op de Control Show aangekondigd. De Control Show vindt van 26 tot 29 april plaats in Stuttgart.

Met meer dan 900 exposanten uit 32 landen is de Control Show ‘s werelds belangrijkste vakbeurs voor kwaliteitsgaranties. Het evenement brengt internationale marktleiders en innovatieve leveranciers van kwaliteitscontroletechnologie samen. ASI DATAMYTE, dat kwaliteitsmetingen en datacollecties internationaal herdefinieert, heeft een portfolio met CAQ-software en hardware voor datacollectie en precisiemetingen. Zijn partner NEXTSENSE, wereldleider in lasermetingen van profiel, is ook aanwezig als onderdeel van het systeem voor precisiemetingen.

ASI DATAMYTE Inc.
Mary Braunwarth