Guidewire promoveert Steven Sherry tot senior vicepresident Worldwide Sales

Steve Sherry, senior vice president, Worldwide Sales, Guidewire Software (Photo: Business Wire)

FOSTER CITY, Calif. & EDINA, Minn.--()--Guidewire Software, Inc, een aanbieder van softwareproducten voor eigendoms- en ongevallenverzekeringen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het Steven Sherry heeft gepromoveerd tot senior vicepresident van de afdeling voor internationale verkoop (Worldwide Sales). Steve leidt bij Guidewire de wereldwijde verkoop, het onderhoud van klantrelaties en organisaties voor partnerallianties. Dit team is gericht op internationale groei van Guidewire en het gelijktijdig scheppen en onderhouden van diepgaande relaties met eigendoms- en ongevallenverzekeraars.

Steve leidde in het afgelopen decennium Guidewires verkoopactiviteiten in Noord- en Zuid-Amerika naar ongekend succes. Als vicepresident van sales in de Amerika’s leidde hij verkoopactiviteiten in de Verenigde Staten, Canada en Latijns-Amerika.

Guidewire Software, Inc.
Diana Stott, +1 650-356-4941