Multimedia, Inc. vertegenwoordigt drie nieuwe Braziliaanse media voor buitenreclame

ORLANDO, Fla.--()--Multimedia, Inc. ( www.multimediausa.com), een internationale mediavertegenwoordiger uit de Verenigde Staten, kondigt met trots aan dat het zijn portfolio heeft uitgebreid met drie Braziliaanse locaties voor buitenreclame. Het bedrijf is vandaag begonnen met de exclusieve, wereldwijde vertegenwoordiging voor reclames in de bushokjes van Sao Paulo (Sao Paulo Bus Shelters), de haven en boulevard van Rio de Janeiro (Rio Harbor and Boardwalk) en in luchthavens (Airport Eco Media).

De bushokjes van Sao Paolo, die zijn geleverd door Otima, vormen een toplocatie voor buitenreclame in de grootste stad van Latijns-Amerika. Lokale wetgeving verbiedt billboards binnen de stadsgrenzen. Deze innovatieve en moderne bushokjes zijn een van de weinige uitzonderingen op die regel. Ze krijgen dan ook erkenning als beste medium voor buitenreclame in Sao Paolo.

Multimedia, Inc.
Carol Souza, +1-407-903-5000 Ext. 249