voxeljet breidt uit naar India

Managing Director of voxeljet India: Nidhi Shah is looking forward to the big challenges of opening the Indian market for voxeljet. (Photo: Business Wire)

FRIEDBERG, Duitsland--()--De Duitse fabrikant van industriële 3D-printers voxeljet heeft in december India Pvt. Ltd. opgericht. De nieuwe dochteronderneming ligt in Poona, een groot centrum voor productie en de auto-industrie in de buurt van Mumbai. De Indiase gieterij-industrie heeft een tamelijk traditionele structuur. De wereldwijde populariteit en acceptatie van 3D-printtechnologie heeft geleid tot een toegenomen interesse in 3D-printers en on-demanddiensten voor onderdelen voor de Indiase industrie.

Voxeljet, een van de grootste aanbieder van industriële 3D-printsystemen, streeft ernaar al in deze vroege fase een sterke marktpositie in India te verwerven. Nidhi Shah, de nieuwe algemeen directeur van voxeljet in India, heeft meet dan tien jaar ervaring in 3D-printmethodes en technologieën voor de productie van additieven. Ze speelt een belangrijke rol in de vestiging van het merk voxeljet in India en de ontwikkeling van operationele aanwezigheid in de markt. Daarom zal voxeljet aanwezig zijn op IFEX, een van de belangrijkste handelsbeurzen voor de gieterij in India. Het evenement heeft van 29 tot 31 januari 2016 plaats in Coimbatore.

voxeljet AG
PR/ Media: