DreamWorks Studios, Participant Media, Reliance Entertainment en Entertainment One richten Amblin Partners – een nieuwe onderneming in film, tv en digitale content

UNIVERSAL CITY, Calif.--()--Steven Spielberg, hoofdpartner van DreamWorks Studios, Jeff Skoll, voorzitter van de raad van bestuur Participant Media, Anil Ambani, voorzitter van de raad van bestuur Reliance Group en Darren Throop, president en ceo van Entertainment One (eOne), hebben vandaag de oprichting bekendgemaakt van Amblin Partners, een nieuwe bedrijf voor de creatie van film, televisie en digitale content.

Het nieuwe bedrijf creëert content onder de merknamen Amblin, DreamWorks Pictures en Participant. Ze zetten hun invloed en kennis in voor het vertellen van verhalen die uiteenlopende doelgroepen aanspreken. Participant Media blijft een apart bedrijf dat onafhankelijk doorgaat met het ontwikkelen, produceren en financieren van projecten met maatschappelijk relevante thema’s.

Amblin Partners staat onder leiding van ceo Michael Wright en president en operationeel bestuurder Jeff Small.

For Amblin Partners:
Jasmine Madatian