InnerWorkings creëert internationale centra van excellentie voor optimalisatie dienstverlening

CHICAGO--()--InnerWorkings, Inc., het toonaangevende marketingbureau, heeft vandaag een internationale herschikking van het bedrijf aangekondigd. De herstructurering stelt het bedrijf in staat efficiënter in te spelen op de behoeften van cliënten met consistente kwaliteit binnen zijn mondiale platform.

De herschikking centraliseert bronnen bij regionale centra van excellentie, die alle cliënten toegang tot alle InnerWorkings-dienstengaranderen. De belangrijkste veranderingen vinden plaats in Europa, waar enkele op te richten knooppunten zorgen voor een effectiever model voor dienstverlening aan cliënten in de regio. Het bedrijf heeft al dergelijke hubs en centra van excellentie in Noord-Amerika, Latijns-Amerika en Azië. De nieuwe structuur versterkt de uitrol van een breed aanbod van marketingcapaciteiten voor nieuwe klanten en huidige successen bij grote bedrijven.

InnerWorkings, Inc.
Bridget Freas