AAATrade breidt activiteiten in West-Europa uit

LONDEN--()--In een recent nieuwsbericht heeft AAATrade aangekondigd dat het een licentie heeft gekregen bij CySec en staat geregistreerd bij enkele Europese toezichthouders. Algemeen directeur van AAATrade George Panagidis geeft te kennen dat het bedrijf streeft naar uitbreiding in de Europese Unie als een wettelijke en volledig gecertificeerde marktmaker.

AAATrade werkt volgens de Richtlijn betreffende de markten voor financiele instrumenten (MiFID) en staat geregistreerd bij de Duitse BaFin onder het ID-nummer 141325, wat het bedrijf bepaalde praktijken toestaat, zoals portefeuillebeheer, beleggingsadvies, het verstrekken van leningen en krediet en veel meer. Het bedrijf verleent nu diensten voor de Duitse investeerders in de detailhandel.

AAATrade
Nataliya Metelskaia, +442037692596