Westinghouse breidt portfolio voor kokendwaterreactoren uit

PITTSBURGH--()--Westinghouse Electric Company LLC heeft nieuwe producten toegevoegd aan zijn portfolio. Daarmee garandeert het bedrijf dat kokendwaterreactoren die steunen op specifieke computersystemen operabel blijven. Dit biedt een alternatief voor volledige vervanging.

“Actieve kerncentrales zijn gebouwd om altijd mee te gaan en deze aankoop toont aan dat we ons inzetten voor de ondersteuning”, zei David Howell, senior vicepresident van de bedrijfstak Operating Plants Business. “Of het nou via ons Long-Term Asset Management Program of systeemvervanging verloopt, Westinghouse blijft investeren in onderdelen en systemen die onmisbaar zijn voor de operationele uitmuntendheid van deze veilige en waardevolle activa.”

Westinghouse Communications
Sheila Holt, +1 412-374-6379