De Bank of America Corporation heeft een 8-K formulier ingediend

CHARLOTTE, N.C.--()--De Bank of America Corporation (de “Corporation”) heeft op 12 november 2015 een actueel verslag ingediend via een 8-K formulier bij de U.S. Securities and Exchange Commission (“SEC”) met de aankondiging dat David G. Leitch Gary G. Lynch per 1 januari zal opvolgen in de globale algemene adviesraad. Leitch, die gaat werken in Charlotte, zal een lid zijn van het bestuur van de Corporation en onder de verantwoordelijkheid vallen van Chief Executive Officer Brian Moynihan.

Lynch blijft lid van het bestuur als vicevoorzitter, een functie waartoe hij in juli is benoemd. Hij zal adviseur blijven voor senior leiders van de Corporation en de raad van bestuur, en zich toeleggen op opkomende internationale regelgeving, corporate governance, en aandeelhoudergerelateerde zaken.

Leitch heeft vanaf april 2005 de functie van algemeen adviseur van Ford Motor Company bekleed, waar zijn afdeling verschillende onderscheidingen heeft gekregen. Zijn ervaring omvat diensten in de private en overheidssector. Hij heeft als adjunct White House adviseur gediend onder George W. Bush; eerste adviseur voor de Federal Aviation Administration; adjunct assistent procureur-generaal in de U.S. Department of Justice, Office of Legal Counsel; en griffier voor wijlen U.S. Supreme Court Chief Justice William H. Rehnquist.

De Bank of America Corporation stelt alle SEC-deponeringen beschikbaar via haar website: http://investor.bankofamerica.com/phoenix.zhtml?c=71595&p=irol-irhome.

De SEC onderhoudt een website met rapporten, proxyverklaringen en andere informatie betreffende uitgevende instellingen die elektronisch documenten bij de SEC deponeren. Deze materialen kunnen elektronisch worden verkregen via de website van SEC op http://www.sec.gov. Een kopie van het document zal ook beschikbaar zijn op de website van het National Storage Mechanism op: http://www.morningstar.co.uk/uk/NSM.

Bank of America Corporation
Michael Pressman, +1 980-386-5083.
Assistant General Counsel

Bank of America Corporation
Michael Pressman, +1 980-386-5083.
Assistant General Counsel