Mellanox introduceert de Switch-IB 2, ‘s werelds eerste 100Gb/s slimme switch

SUNNYVALE, Calif. & YOKNEAM, Israel--()--Mellanox® Technologies, Ltd. (NASDAQ:MLNX), een toonaangevende leverancier van end-to-end-oplossingen voor datacenterservers en opslagsystemen, heeft vandaag de Switch-IB 2 aangekondigd, de nieuwe generatie van zijn InfiniBand switch die geoptimaliseerd is voor High-Performance Computing, Web 2.0, database en clouddatacenters en die een snelheid van 100Gb/s per poort aan kan. Switch-IB 2 is ‘s werelds eerste slimme netwerkswitch die MPI-operaties van de cpu naar het netwerk verplaatst om zo een tot 10 keer betere prestatie te leveren. Switch-IB 2 zal een prestatiedoorbraak bewerkstelligen in het bouwen van de volgende generatie schaalbare en data-intensieve datacenters en geeft gebruikers zo de mogelijkheid een concurrentievoordeel te behalen.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact