Rockwell Automation kondigt gezamenlijke mobiliteitsinnovatie met Microsoft aan

Industrial workers are increasingly turning to mobile devices to improve productivity and collaboration. A new mobility co-innovation project, designed for industrial settings by Rockwell Automation and Microsoft Corp., will be demonstrated at the Automation Fair event in Chicago, Nov. 18 and 19. (Photo: Business Wire)

CHICAGO--()--Werknemers in de industrie wenden zich steeds vaker tot mobiele apparaten om productiviteit en samenwerking te verbeteren. Dat betekent echter dat interfaces op maat moeten worden gemaakt voor het specifieke apparaat dat wordt gebruikt, in het bijzonder om industriƫle automatiseringssystemen te ontwerpen, besturen en onderhouden. Om aan deze gebruikersvoorkeuren te voldoen, kondigen Rockwell Automation en Microsoft Corp. een gezamenlijk mobiliteitsinnovatieproject gericht op industriƫle omgevingen waar een draadloze netwerkverbinding niet altijd betrouwbaar is.

De gezamenlijke innovatie brengt toonaangevende IP-technologie van Project Thali (@Thaliproject), een open-source-oplossing die door Microsoft wordt gesteund, samen. Het bevat ook JXcore van Nubisa Inc., en vult de groter wordende mobiele basis-toolkit van Rockwell Automation aan.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Rockwell Automation
Keith Lester