Printronix en BlueStar gaan samenwerken voor distributie van thermische barcodeprinters

IRVINE, Californië--()--Printronix, Inc., wereldwijd leider in industriële printsystemen, heeft vandaag de start van een krachtige samenwerking met BlueStar aangekondigd. Het partnerschap is erop gericht om BlueStar's bekroonde lijn van thermische en barcodevalidatie producten wereldwijd te verspreiden.

BlueStar, een vooraanstaand distributeur van AIDC, mobiliteit, RFID en point of sale-producten, gaat de beschikbaarheid van Printronix printers, barcodevalidatiesystemen en andere benodigdheden uitbreiden en biedt wederverkopers (value-added resellers) aan met baanbrekende technologische oplossingen.

"We zijn verheugd om samen te werken met BlueStar, dat innovatieve en waardevolle oplossingen biedt, wat het verkoopkanaal robuuster en flexibeler zal maken", zegt vicepresident van Printronix Ron Gilles.

Perscontact at Printronix:
David Espinosa