Twee nieuwe klinische studies met Masimo technologie gepresenteerd op American Society of Anesthesiologists Annual Meeting

IRVINE, Californië--()--Masimo (NASDAQ: MASI) heeft aangekondigd dat twee nieuwe studies die werden gedaan met behulp van technologieën van Masimo zijn gepresenteerd op de jaarlijkse American Society of Anesthesiologists (ASA) bijeenkomst die werd gehouden van 24 tot 28 oktober in San Diego, Californië. De conferentie is de grootste bijeenkomst van anesthesiologen in de hele wereld.

Bij een van de onderzoeken draaide het om koolstofdioxide in het bloed dat de mate van gasuitwisseling weerspiegelt in de longen. Het is een belangrijke cardiorespiratoire functie die helpt bij de beoordelingen van de geschiktheid van de ventilatie.

Masimo
Irene Paigah, 858-859-7001