euNetworks investeert in netwerk Parijs

euNetworks' pre-deployed connectivity between data centres in Paris: dc connect (Graphic: Business Wire)

LONDEN & PARIJS--()--Breedbandinfrastructuurprovider euNetworks investeert verder in haar netwerk in Parijs. Het bedrijf lanceert in de Franse hoofdstad dc connect. Klanten krijgen de beschikking over directe en snelle verbindingen met twaalf datacenters met de mogelijkheid om uit te breiden naar meer dan 260 andere datacenters in heel Europa. euNetworks lanceerde dc connect vorig jaar in Londen en ook het Duitse Frankfurt werd al aangesloten.

euNetworks bezit en exploiteert dertien grootstedelijke netwerken in Europa, die worden verbonden door een breedband backbone-netwerk. Het bedrijf investeert voortdurend in haar infrastructuur en de uitbreiding van het dekkingsnetwerk in lijn met de eisen van haar klanten en de markt. Het bedrijf is momenteel een van de toonaangevende leveranciers van verbindingen naar datacenters en clouds in Europa.

euNetworks
Hannah Fox