Frontera Resources waardeert gaspotentieel in Georgië op

HOUSTON--()--Frontera Resources Corporation, een onafhankelijk olie- en gasverkennings- en productiebedrijf, heeft vandaag een significante upgrade bekendgemaakt van de gasmogelijkheden die gepaard gaan met zijn voortdurende verkennings- en productie-inspanningen in Georgië. Het bedrijf maakte recentelijk al bekend een stap vooruit te zetten in de natuurlijke gas focus in zijn oostelijke Georgische holdings door de technische focus van zijn Mtsare Kheve Gas Complex en Taribani Field Complex te combineren in één 2.000 vierkante kilometer grote geologische eenheid genaamd South Kakheti Gas Complex. Frontera’s schatte voorts recent dat zo’n 3,8 biljoen kubieke meter (135 biljoen kubieke voet) gas in reservoirs aanwezig is op een diepte van 300 tot 5000 meter. Een onafhankelijk onderzoek moet dat nog bevestigen. Dat onderzoek is gaande.

Frontera Resources Corporation:
Liz Williamson