CDN Lighting helpt Nanjing International Youth Cultural Center aan winst AL Design Award

CDN Lighting's flag products are used in the Nanjing International Youth Cultural Center to achieve uniform illumination. (Photo: Business Wire)

HUIZHOU, China--()--Als toonaangevend lichtbedrijf in China is CDN Lighting trots om te vermelden dat het Nanjing International Youth Cultural Center, gebouwd voor de Olympische Jeugdzomerspelen 2014 en voorzien van verlichting van CDN, de winnaar is geworden van de 2015 AL Light & Architecture Design Awards. De AL Design Awards worden georganiseerd door de Amerikaanse Architectural Lighting Magazine en prijst uitstekende en innovatieve designprojecten op het gebied van architecturale verlichting. Het is de eerste keer dat de prijs naar een Chinees project gaat en een mijlpaal in de geschiedenis van CDN. “We waarderen deze grote eer”, zei Chen Si, adjunct-directeur van CDN Lighting.

CDN Lighting Co., Ltd
Lami Xu or Pascal Xu, +86 18819680714