Genometry kondigt deal met Janssen aan

CAMBRIDGE, Massachusetts--()--Genometry, Inc. heeft vandaag een samenwerking met het Belgische Janssen Pharmaceutica NV aangekondigd. Het bedrijf gaat gen-expressie profielen maken van 250 duizend verbindingen uit de kleine moleculenbank die Janssen heeft opgedaan met haar eigen L1000™ Expression Profiling technologie. Het is de eerste keer dat dit gebeurt op zo’n grote schaal. Een meerjarencontract illustreert een overeenkomst met grote capaciteit ten behoeve van meerdere toepassingen van geneesmiddelen en ontwikkeling. De gegevens worden gebruikt voor primaire screening en karakterisering van de bibliotheek en het verbeteren van het selecteren van kandidaat-geneesmiddelen voor klinische studies.

Media:
BrewLife