ReSound® brengt toonaangevende gehoorapparatenportfolio naar EUHA 2015

COPENHAGEN, Denmark--()--ReSound is blij terug te keren naar EUHA’s 60e Interationale Congres van Gehoorapparaataudiciens volgende week in Neurenberg, Duitsland, om de uitgebreidste portfolio van gehooroplossingen in de industrie te tonen. ReSound blijft consumenten de innovatiefste oplossingen, superieure geluidskwaliteit en connectiviteit bieden om het leven beter te laten klinken voor mensen met gehoorschade, waarmee het zijn leidende positie in de bedrijfstak eens te meer aantoont.

Tijdens de conferentie geeft ReSound interactieve demonstraties van zijn complete gamma van slimme gehoorapparaten, inclusief de ReSound LiNX 2™, ‘s werelds eerste familie van Made for iPhone®-gehoorapparaten. Deze innovatie bouwt voort op ReSound’s toonaangevende technologieën op alle gebieden van Smart Hearing (audiologie, connectiviteit, ontwerp en apps), en op de vierde generatie van GN ReSound’s eigen 2,4 GHz draadloze platform. ReSound zal ook ‘s werelds slimste superkrachtige gehoorapparaat, ReSound ENZO™, voor mensen met ernstig tot fors gehoorverlies tonen.

GN ReSound
John Procter, +1-703-587-9967