Grupo Cortefiel kiest JustEnough oplossingen om operationele processen te integreren en inventaris te optimaliseren

IRVINE, Calif.--()--JustEnough Software Corporation, een toonaangevende aanbieder van omni-kanaals vraagbeheersoplossingen voor retail, groothandel en direct-to-consumer-bedrijven over de hele wereld, kondigde vandaag aan dat Grup Cortefiel, een van de grootste modewinkelketens van Europa, JustEnough’s Merchandise Financial Planning, Assortment Planning,Demand Forecasting, Inventory Planning, Allocation en Replenishment oplossingen heeft gekozen om consistente, efficiënte en accurate planning te bieden door het hele bedrijf.

“JustEnough biedt on een volledig geïntegreerd, end-to-end oplossing voor het beheer van vraag die ons gaat helpen om ons assortiment en inventaris door het hele bedrijf heen te plannen en beheren”, zegt Enrique Martin, systeem- en organisatiedirecteur van Grupo Cortefiel. “We kozen de oplossing van JustEnough vanwege het bereik van de functionaliteit, de intuïtieve gebruikersinterface en de flexibele implementatieaanpak.”

JustEnough
Caroline Proctor, Chief Marketing Officer