H.I.G. Capital benoemt Andrew Scotland tot managing director

LONDON--()--H.I.G. Capital (“H.I.G.”), een toonaangevende wereldwijde investeringsmaatschappij met 17 miljard euro beheerd vermogen, heeft vandaag bekendgemaakt dat Andrew Scotland is gepromoveerd tot Managing Director van Bayside Capital, de dochter van H.I.G. die zich bezighoudt met slechte schulden en speciale situaties.

Andrew kwam in 2013 bij H.I.G. Capital terecht als een Principal. Hij werkt vanuit H.I.G.’s Londense kantoor en heeft meer dan 17 jaar ervaring als investeringsbankier en met probleemkredieten in een variëteit aan industrieën. Voor hij bij H.I.G. Capital ging werken was Andrew meer dan zes jaar managing director in de specialesituatiesgroep van Royal Bank of Scotland, waar hij de senior analist was die zich richtte op Europese probleemkrediten. Voor RBS was Andrew een directeur in de vermogensonderzoeksafdeling van ABN AMRO; daarvoor werkte hij bij de hoog aangeschreven institutionele investeerders-onderzoeksafdelingen van Citigroup en Credit Suisse.

H.I.G. Capital
John Bolduc, +44 (0) 20 7318 5700