SOASTA breidt EMEA-managementteam uit vanwege aanhoudende groei

LONDON--()--SOASTA, toonaangevend bedrijf in prestatieanalyse, heeft vandaag bekendgemaakt dat Chris Addis is benoemd als adjunctdirecteur en general manager voor de regio EMEA. De benoeming volgt op weer een succesvol kwartaal voor SOASTA in Europa en borduurt voort op de voortzettende evolutie van de digitale prestatiemarkt. De aanstelling van Addis geeft ook het belang weer van de recent aangegane alliantie met Accenture.

Cris Addis was een van de eerste medewerkers in Europa en heeft het bedrijf in die tijd van het ene naar het andere hoogtepunt zien groeien. In vijf jaar heeft hij toegezien op de ontwikkeling van het partnernetwerk in de regio en recentelijker was hij betrokken bij het uitbouwen van de alliantie met Accenture in de EMEA-regio.

SOASTA
Ajay Nawathe, +44 (0)118 900 1370